Reklamaci je možné uplatnit těmito způsoby:
- osobně na prodejně
- poštou na adrese nákupu
- e-mailem na kontaktní adrese obchod@vodateplo.cz
- u servisního střediska uvedeného v průvodní dokumentaci zakoupeného zboží
Pracovník firmy zodpovědný za reklamační řízení:
- zkontroluje náležitosti nutné k uplatnění reklamace
- převezme od zákazníka předmět reklamace spolu s průvodní dokumentací
- vystaví Reklamační list, příp. specifický reklamační záznam dodavatele a předá jeho kopii zákazníkovi
- odešle reklamované zboží výrobci/dodavateli k posouzení oprávněnosti reklamace v záruce - pokud toto posouzení neprovedl sám při příjmu reklamace (jasné případy)
Záruční podmínky:
- délka záruky na veškeré zboží prodávané na Vodateplo je 24 měsíců ode dne prodeje, není-li stanovena výrobcem delší (datum prodeje je uvedeno v daňovém dokladu, příp. i v záručním listu)
- záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě
Reklamace může být neuznána oprávněnou:
- poškozením zboží při přepravě - tyto škody je nutno řešit s přepravcem.
- Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, kartonů a počet balíků.
- Zboží rozbalit před dopravcem a v případě jakýchkoliv závad je nutné ihned zapsat přímo do přepravního listu řidiče hned u Vašeho podpisu – příklad (přebírám/nepřebírám zásilku s výhradou obal i zboží je viditelně poškozeno atd.).
- Je nutné také vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození (samotný reklamační protokol není považován za řádné uplatnění reklamace přepravy či zboží vždy je nutné napsat výhradu do listu přepravce uvedeno výše) případně se spojit s prodejcem, který vzniklou situaci pomůže vyřešit.
- Zákazník bere na vědomí, že podepsáním dodacího listu souhlasí s převzetím zboží a současně stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené.
- Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat!
- porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud jsou na výrobku umístěny
- neodbornou instalací/montáží nebo provozem v rozporu s návodem pro montáž a použití
- zboží bylo poškozeno přírodními živly
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v návodu pro použití
- zboží bylo poškozené zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné SN
Způsoby vypořádání reklamace v záruce (tj. bez finanční úhrady zákazníka):
- výměna (kus za kus) reklamovaného zboží nebo jeho vadné části
- oprava reklamovaného zboží nebo jeho části
- vrácení finanční částky účtované za reklamované zboží
Lhůty reklamačního řízení:
- reklamace - dle smlouvy
- reklamace dle občanského zákoníku - do 30. kalendářních dnů
Podrobnější informace v obchodních podmínkách. |