DOPRAVA, PLATBA, EET
- Bez manipulačních poplatků.
- Doprava po celé ČR i SR.
- Doprava zboží po celé ČR nad 50 000 Kč (s DPH) ZDARMA.
- Všechny zásilky jsou pojištěné do výše své ceny.
- EET je zde prováděna v BĚŽNÉM REŽIMU
1. OSOBNÍ ODBĚR | 4. TOPTRANS | 8. DOPRAVA AKUMULAČNÍ NÁDRŽE | |||
2. BANKOVNÍ PŘEVOD | 5. ZÁSILKOVNA | 9. ZMĚNA DOPRAVY | |||
3. DOBÍRKA | 10. EET | ||||
7. DOPRAVA NA SLOVENSKO | |||||
OSOBNÍ ODBĚR: |
|||
---|---|---|---|
Zboží můžete převzít osobně na prodejně. | |||
Adresa | Tel.: | ||
T.G. Masaryka 22 | +420 773 660 661 | ||
568 02 Svitavy | |||
Otevírací doba | |||
|
|||
Při osobním odběru lze platit hotově. | |||
Osobní odběr není nijak zpoplatněn. | |||
Platební karty neakceptujeme. |
BANKOVNÍ PŘEVOD: |
---|
Po odeslání objednávky Vám bude na e-mail zaslána PROFORMA FAKTURA, na základě které provedete platbu. Zboží expedujeme ihned po připsání platby na náš účet. Mějte prosím na paměti, že bankovní převod trvá zpravidla 2 až 4 pracovní dny. |
Číslo účtu: 2800541947/2010 Fio banka |
VS: číslo Vaší faktury |
DOBÍRKA: |
---|
Částku za zboží a dopravné zaplatíte v místě předání zboží prostřednictvím smluvní zásilkové služby. |
Toptrans
V den expedice zboží obdržíte na e-mail avízo dodávky. Součástí avíza je termín dodání a číslo zásilky.
- Zásilku je možné průběžně sledovat na www.toptrans.cz.
V den dodání obdržíte SMS od dopravce se jménem a telefonním číslem na řidiče.
Avíza dostanete na e-mail a telefonní číslo, které uvedete do objednávky.
Hmotnost v kg | Cena v Kč (s DPH) |
---|---|
5 | 151 |
15 | 242 |
30 | 303 |
50 | 484 |
75 | 605 |
100 | 726 |
150 | 1089 |
200 | 1210 |
300 | 1573 |
400 | 1815 |
500 | 2057 |
700 | 2541 |
1000 | 3146 |
Dobírka Toptrans
Dobírkový poplatek 60 Kč
|
- Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, kartonů a počet balíků.
- U keramiky a koupelnového nábytku rozbalit před dopravcem a v případě jakýchkoliv závad je nutné ihned zapsat přímo do přepravního listu řidiče hned u Vašeho podpisu – příklad (přebírám/nepřebírám zásilku s výhradou obal i zboží je viditelně poškozeno atd.).
- Je nutné také vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození (samotný reklamační protokol není považován za řádné uplatnění reklamace přepravy či zboží vždy je nutné napsat výhradu do listu přepravce uvedeno výše) případně se spojit s prodejcem, který vzniklou situaci pomůže vyřešit.
- Zákazník bere na vědomí, že podepsáním dodacího listu souhlasí s převzetím zboží a současně stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené.
- Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat!
Svou objednávku z eshopu si můžete vyzvednout už třetí den po odeslání na výdejním místě, které si vyberete.
- Zásilkovna.cz má v každém městě ČR výdejní místo, celkem 395 výdejních míst
- v našem e-shopu se Vám při zadávání způsoby dopravy, pod kolonkou pošta, nabídne možnost Zásilkovny
- požadované výdejní místo označíte
- doprava do třetího pracovního dne po odeslání
- maximální hmotnost 5kg. Maximální rozměny tak, aby součet 3 stran byl max. 120 cm (např. 50x40x30 cm)
- zásilku si osobně vyzvednete na určeném místě Zásilkovna.cz
- jakmile bude zásilka připravena k výdeji, obdržíte oznamovací SMS a e-mail
- objednávka bude vydána na základě objednávky a hesla, které obdržíte v SMS a e-mailu
Doprava Zásilkovna | Cena v Kč (s DPH) |
---|---|
96 Kč | |
Dobírka Zásilkovna
Dobírkový poplatek 60 Kč |
DOPRAVA NA SLOVENSKO |
---|
Orientační výpočet ceny dopravy při objednání: |
Cena dopravy (v Kč) na Slovensko lze zjistit ZDE. |
Skutečný výpočet ceny dopravy a fakturace: |
Cena dopravy na Slovensko je na dotaz k Vaší objednávce. K odsouhlasení Vám vždy zašleme celkovou cenu (Kč) v zakázce. |
Faktura od nás odchází v Kč a v den dodání se uskuteční přepočet ceny na eura dle aktuálního kurzu. |
Faktura v eurech se dopošle podle skutečně zaplacené ceny. |
Pokud jste plátci DPH, zašlete emailem k objednávce naskenovanou kartičku (osvědčení o registraci DIČ) - fakturu vystavíme bez DPH.
|
DOPRAVA AKUMULAČNÍ NÁDRŽE
|
ZMĚNA TYPU DOPRAVY
Aby přeprava zásilky proběhla v pořádku, může prodávající změnit typ dopravy v závislosti na charakteru zboží. Jedná se především o objemné, těžké nebo křehké zboží.
EET
Elektronická evidence tržeb je zde prováděna v BĚŽNÉM REŽIMU.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Kontaktní formulář
Doplňující obsah
Nejlepší výběr
Naše nabídka
© 2024, Vodateplo.cz – všechna práva vyhrazena
Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů (GDPR) | Mapa stránek
Eshop vytvořila eBRÁNA | eBRÁNA eshop s propojením na IS | Marketing eshopu